mdiet.gr - Σεραλίδης Γιώργος

 
  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
Αρχική
test
Παιδική παχυσαρκία Εκτύπωση E-mail
child-obesity-2.jpg

          Οι φυσιολογικές ιδιαιτερότητες στη διατροφή καθορίζονται κατά ηλικία ανάλογα με τις ανάγκες σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά , την επάρκεια των ρυθμιστικών μηχανισμών και τις δυνατότητες πρόσληψης τροφής. Η παιδική ηλικία χαρακτηρίζεται από την αύξηση του μυοσκελετικού συστήματος και την αύξηση της φυσικής δραστηριότητας των παιδιών .Αυτό το γεγονός συνεπάγεται την αύξηση της προσλαμβανομένης τροφής. Το πεπτικό σύστημα των παιδιών είναι πλέον ώριμο λειτουργικά να δεχτεί μεγαλύτερη ποσότητα τροφής , αφού έχει εξασφαλίσει επαρκή χωρητικότητα και διαθέτει τους κατάλληλους μηχανισμούς επεξεργασίας και απομάκρυνσης των προιόντων του μεταβολισμού.

Διαβάστε περισσότερα...
 
Η υγιεινή διατροφή κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη Εκτύπωση E-mail
milo1.JPG

Έρευνα σχετικά με την κατανάλωση φαγητού κατά τη διάρκεια της εργασίας διεξήγαγε ο όμιλος Edenred. Συγκεκριμένα, υπό την ιδιότητά του ως συντονιστής του προγράμματος FOOD (Fighting Obesity through Offer and Demand) για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας, μέσω της προσφοράς και της ζήτησης, ο όμιλος Edenred διεξήγαγε έρευνα μέσα στο 2018 σε περισσότερους από 25.000 εργαζόμενους και 1.400 ιδιοκτήτες εστιατορίων σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες (Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία, Σλοβακία, και Ισπανία) σχετικά με την κατανάλωση φαγητού κατά τη διάρκεια της εργασίας.

Διαβάστε περισσότερα...
 
Ψυχογενής βουλιμία Εκτύπωση E-mail

Οι «διαταραχές πρόσληψης τροφής» είναι συχνές καταστάσεις, που συνήθως ξεκινούν κατά τα πρώτα εφηβικά χρόνια και κορυφώνονται στα πρώτα έτη της ενηλίκου ζωής. Πρόκειται ουσιαστικά για δύο παθήσεις, την ψυχογενή ανορεξία και την ψυχογενή βουλιμία, οι οποίες έχουν πολλά κοινά σημεία, με κυριότερο την προσπάθεια ελέγχου του σωματικού βάρους που οφείλεται στην παθολογική αντίληψη σχετικά με το σχήμα του σώματος μας. Οι αντιλήψεις αυτές πηγάζουν από πολιτιστικά πρότυπα που υπαγορεύουν το ιδανικό βάρος και την ιδανική σωματική εμφάνιση.
ων.

Διαβάστε περισσότερα...
 
Η σωστή διατροφή για τη μητέρα που θηλάζει Εκτύπωση E-mail
.jpg

           Για να είναι το γάλα της θηλάζουσας μητέρας ποιοτικά και ποσοτικά επαρκές για να τρέφεται σωστά το νεογνό θα πρέπει η διατροφή της να πληροί κάποιες προϋποθέσεις. Παρακάτω αναφέρεται πώς πρέπει να είναι διαμορφωμένη η διατροφή της θηλάζουσας για να παρέχει καλής ποιότητας και επαρκούς ποσότητας γάλα στο νεογνό.

Διαβάστε περισσότερα...
 
Διατροφή για την Αύξηση του Μυϊκού Όγκου Εκτύπωση E-mail
__.jpg

         Πολλοί αθλητές επιθυμούν την αύξηση της μυϊκής τους μάζας επιδιώκοντας να βελτιώσουν την αθλητική τους ικανότητα.

Για να επιτευχθεί ο στόχος της άυξησης του μυϊκού όγκου πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στη διατροφή και πιο συγκεκριμένα στην ποσότητα, το είδος και την χρονική στιγμή που προσλαμβάνονται τα διάφορα θρεπτικά συστατικά.

Η σωστά σχεδιασμένη προπόνηση με βάρη αποτελεί το άλλο σκέλος της διαδικασίας αυτής και θα καλυφθεί παρακάτω

Διαβάστε περισσότερα...
 
Δίαιτα για Μείωση του Ουρικού Οξέος Εκτύπωση E-mail
uric-asid.jpg

Οι ακόλουθες συστάσεις απευθύνονται σε άτομα με αυξημένο ουρικό οξύ, που πρέπει να ακολουθήσουν δίαιτα χαμηλή σε πουρίνες.

Οι πουρίνες είναι τμήμα των πρωτεϊνών των τροφών που μετατρέπονται σε ουρικό οξύ στον οργανισμό μας. Η αύξηση ουρικού οξέος μπορεί να οφείλεται σε υπερπαραγωγή πουρινών ή σε μειωμένη απέκκριση ουρικού οξέος από τους νεφρούς και μπορεί να οδηγήσει σε εμφάνιση ουρικής αρθρίτιδας (ποδάγρας). 

 

 

Διαβάστε περισσότερα...
 
Διατηρήστε τον μυϊκό σας όγκο ενώ κάνετε δίαιτα Εκτύπωση E-mail
askisi.jpg

           Όλοι ξέρουμε τι να κάνουν οι επαγγελματίες bodybuilders όταν βρίσκονται σε φάση όγκου. Προπονούνται σαν τρελοί, καταναλώνουν χιλιάδες θερμίδες, κοιμούνται για ώρες, και παίρνουν κάθε συμπλήρωμα και αναβολικό στην αγορά για να προσθέσουν κιλά στη ζυγαριά. Τέλος της άνοιξης, είναι κατά πάσα πιθανότητα πιο μεγάλοι από ένα σπίτι, και έτοιμοι να γίνουν «φέτες» για να αναδείξουν τους μυς τους που βρίσκονταν  κάτω από 3 δάχτυλα στρώμα λίπους όλο αυτόν τον καιρό. 

Διαβάστε περισσότερα...
 
10 νόστιμα και υπερπολύτιμα superfoods Εκτύπωση E-mail
superfoods.jpg

Εδώ είναι 10 νόστιμα superfoods να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας.

Ο άγριος σολομός (και άλλα ωμέγα-3 πλούσια σε ψάρια) Λιπαρά ψάρια κρύου νερού όπως ο άγριος σολομός, η ρέγκα, σκουμπρί, γαύρος και οι σαρδέλες είναι όλα πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης, μείωση της αρτηριακής πίεσης, παίζουν θετικό ρόλο στη διάθεση, απώλεια μνήμης, και άλλες λειτουργίες του εγκεφάλου, και μείωση της φλεγμονής.

 

Διαβάστε περισσότερα...
 
aruro.JPG
SYNTAGH.jpg
Το Άρθρο του Μήνα
Η Συνταγή της Εβδομάδας


diet-in-veggies.jpg
metrhsh.jpg
Διατροφή μέσω Διαδικτύου
Υπολογίστε...







mdiet.gr - Σεραλίδης Γιώργος